Mazel tov ja vahuvein kell kümme hommikul

Hommikul sättisime end kodust välja mõttega, et läheme Budapesti kõige legemasse kohvikusse, New York Cafésse, hommikusöögile. See ei asu meie kodust üldse kaugel, vaid paar peatust trammiga sõita. Kohale jõudes aga avastasime, et New York Café ukseesine on mega paksult rahvast täis. Esialgu tundus mulle, et nad lihtsalt vaatavad seal aga kui end sinna rahvasumma surunud olime saime aru, et nad kõik ootasid lauda. Meie ei viitsinud seal oodata ja astusime kurbade nägudega tagasi tänavale. Mul läksid suunurgad kohe päris allapoole. Mis mõttes on ühes kohvikus kell kümme hommikul järts ukse taga?

Aga teha ei olnud ju midagi, pidime endale uue koha leidma. Olukorra tegi keerukaks see, et me olime juba piisavalt näljased, Mia ei viitsinud enam eriti ise kõndida ja pea kõik ümbruskonna kohvikud ning restoranid mida vaatasime olid pühapäeval suletud. Muide Budapestis on üsna tavaline, et asutused on kas ainult pühapäeval või koguni terve nädalavahetuse kinni. Niisiis tegime kiire ajurünnaku ja otsustasime minna ühte lähedal asuvasse restorani kus Silver oli oma töökaaslastega hiljuti käinud. See oli Iisraeli restoran nimega Mazel Tov.

Kui sinna jõudsime siis nägime enda kurvastuseks, et ka seal on järts ukse taga. Nagu wtf? Küll õnneks tunduvalt lühem kui New Yorkis. Ja meil oli õnneks kaasas ka seal restoranis kehtiv Mia nimeline priority pass ehk meid suunati kohe kiiresti järjekorrast ära pisikesse lastenurka. Kuskil viieteist minuti pärast saime laua.

Söögiks tellisime kolme peale Israeli share your food breakfast for two people nimelise hommikusöögi. See oli tõeliselt maitsev. Need falafelid olid parimad mida söönud olen- pealt krõbedad ja seest pehmed ning mahlased. Isegi väike Mia kes kunagi midagi ei söö sõi ära kaks falafeli palli ja tippis oma pitat usinasti erinevate kastmete sisse. Hummus oli super siidine ja maitsev ning esmapilgul imelik tunduv feta juust tomatikastme ja uputatud munaga oli tõeline elamus.

Mina jõin oma sünnipäeva nädalavahetuse lõpetuseks ära ka klaasikese vahuveini. Või no pudelikese. Selle hästi pisikese aga veits võttis ikka sumisema küll. Mia ja Silver jagasid käsitsi valmistatud granaatõuna jääteed. Pärast tellisime veel ka juustukooki ja kohvi ning olime oma restorani valikuga rohkem kui rahul. Kokku maksime ligikaudu €35. Mis ei olegi ju üldse palju sellise hunniku väga hea söögi-joogi eest.

Lisaks oli koht tõesti väga lapsesõbralik. Ainukene asi mida saaksin ette heita on see, et teenindaja ei tulnud ise selle peale, et tuua lapsele lisa taldrik ja kahvel. Pidin eraldi küsima. Ka kooke tuues ei olnud lisaks kahvlit pandud aga õnneks siin aitas välja kohvi kõrvale pandud lusikas. Muidu oli  teenindus meeldiv. Interjöör väga armas. Kusjuures hommikul mängis meelelahutuseks ka live muusika. Sööki ei pidanud kaua ootama, joogid tulid väga kiiresti. Arvega läks veidi kauem aga teenindaja käis vahepeal sellepärast ka vabandamas ja lubas mõne minuti pärast arvega kohal olla. Ja ta oligi.

Kui tuled Budapesti, siis kindlasti mine ka Mazel Tovi sööma. Soovitan. Vähemalt hommikusöögi menüüd. Ja kindlasti soovitan ka sinna eelnevalt laua broneerida. Nagu meie tegime juba varakult Silveri sünnipäeva lõunasöögiks New York Cafés. Aga sellepärast, et me täna sinna ei jõudnud ei ole me üldsegi kurvad.